15 decembrie 2009

Afară ninge...

A venit şi prima ninsoare serioasă din această perioadă a anului 2009!


Chiar dacă România pare de mult adormită ea se trezeşte o data la pe an sau chiar de 2-3 ori odata cu venirea sărbătorilor. Supermarketuri luate cu asalt...cozile interminabile regăsite la casele hipermarketurilor, oameni grăbiţi nerespectuoşi care dau peste tine şi tot de la tine aşteapta o explicaţie bună:
- Ce te-ai pus domne' în mijlocul magazinului! Dăte domneţ să trec! NU vezi că mă grabesc!
Scuzele penibile care se regăsesc alături de  persoanele grăbite gen:


- Daţi-mi voie, sunt cu copil mic! Am lăsat copilul în maşină!
 (Scuză adresată de o tipa voluminoasă puţin tuciurie cu un cărucior plin cu vârf de cumparaturi....şi nici un pachet de scutece!) Probabil avea copilul în porbagaj....se grăbea să nu lase miros urât.








Zilele acestea, m-a lăsat rece o discuţie dintr-un hipermarket bucureştean. La orele 22, una din ''multele" case de marcat închise, se formează o coadă înaintea mea. Mai aveam 2 persoane în faţă, când se închide casa!


Dau frumos să întreb dacă mai poate lua încă 2 persoane...mi se răspunde politicos....NU! Va rugăm să merge-ţi la altă casă. Înţeleg şi dau să mă îndrept la casa de lângă.


Nu apuc să fac doi paşi că-i şi aud pe cei din faţa mea ameninţând de moarte biata casieră:


- Să moară Veta dacă nu ne iei si nouă cumpărăturile! Că noi nu stă, sa ne plimbăm tot magazinu' să caut casă de marcat! NU plecam dă aicea! Să vina manageru' ! Să vina televiziunile! Te omor daca nu iei cumpărăturile astea! Ce crezi ca esti frumoasă! Nu vezi ca ai mustaţă! Te aştept eu în parcare şi-ţi rad mustaţa! ................Bipurile de rigoare...probail se încinsese, dacănu era nici o televiziune să filmeze cum sunt încălcate drepturile minorităţilor!
Era greu sa faci 5 paşi în lateral, dar condiţia de bază este să nu renunţi când te faci de "ciocolată" !


Nu mai vorbesc despre traficul infernal care este afectat de ninsoare, după ce că deabia se circula .... acum se anunţă concursul "Bucureşti offroad 2009" ediţia de iarna! Premiul cel mare...este sa scapi cu maşina întreaga în anul 2009! Programul "RABLA" pe 2010 nu este finalizat! :P


Aşa că de sărbători....Încerca-ţi să fiţi mai buni!
"Afară ninge..."


Închei cu tradiţionalul motto: Să trăiţi bine!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu