10 decembrie 2009

"Tipuri de orgasm"







1. Astmatica: Aahh... ahhh... ahhh!

2. Geografica: Aici, aici, aici, aici!
3. Matematiciana: Mai mult, mai mult, mai mult, mai mult!
4. Religioasa : Oh Doamne, oh Doamne!
5. Sinucigasa: Mor, mor!
6. Criminala: Daca te opresti acum, te omor!
7. Zootehnista: Vino taurul meu, vino!
8. Cheerleader: Da-i... da-i... da-i!
9. Profesoara de engleza: Oh... yes, oh... good...
10. Tipul Primul proiect: Nu te opri! Continua, continua!
11. Negativa: Nuuu, nuuuuuu!
12. Pozitiva: Da... da... da!
13. Profesoara: Da... asa... pe acolo... foarte bine... corect... perfect.
14. Dezinformata : Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?
15. Analista de sistem: OK. Procesul s-a terminat cu succes.
16. Clarvazatoarea: Simt ca vine... aproape ca a venit... il vad, il vad...

2 comentarii:

  1. He he ... comentariul vine cu o întîrziere de un an....dar mi se părea necesar o adăugare...Orgasmul prezentat este valabil doar pentru femei...sunt singurele care se pot preface că au avut orgasm...
    Bărbaţii în opinia femeilor nu au nevoie de aceleaşi expresii şi chiar daca au...ele sunt aproximativ opuse celor menţionate mai sus:
    1. Astmatica: Aahh... ahhh... ahhh!
    Bărbatul: - Hmmmm Hmmmm.... Hmm...Sforrrr...Sforrr!
    2. Geografica: Aici, aici, aici, aici!
    Bărbatul: - Acolo....acolo....da vreau şi dincolo!
    3. Matematiciana: Mai mult, mai mult, mai mult, mai mult!
    Bărbatul:- 2001..2003..2005..2007..2009..2010!
    4. Religioasa : Oh Doamne, oh Doamne!
    Bărbatul: - Oh...îngeraşul meu mic! Eşti diabolică în pat!
    5. Sinucigasa: Mor, mor!
    Bărbatul: - Mori....Mori...MORI!
    6. Criminala: Daca te opresti acum, te omor!
    Bărbatul: -Kkt mă trece!
    7. Zootehnista: Vino taurul meu, vino!
    Bărbatul: -Cum te simţi hipopotămiţa mea
    8. Cheerleader: Da-i... da-i... da-i!
    Bărbatul: - Poc...Trosc...Floeşc!
    9. Profesoara de engleza: Oh... yes, oh... good...
    Bărbatul: - One...Two..I forgot what comes after...
    10. Tipul Primul proiect: Nu te opri! Continua, continua!
    Bărbatul: - O să primeşti un feedback foarte pozitiv după terminarea proiectului! Abia îl aştept pe următorul!
    11. Negativa: Nuuu, nuuuuuu!
    Bărbatul: - No....tulai tu...Nu aşa tare...nesătulo!
    12. Pozitiva: Da... da... da!
    Bărbatul: - Da...da....mai tare...mai tare!
    13. Profesoara: Da... asa... pe acolo... foarte bine... corect... perfect.
    Bărbatul: - Poziţia asta le-am explicat-o elevelor acum 2 zile!
    14. Dezinformata : Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?
    Bărbatul: - Nu am nici o idee ce a fost asta...Nu mi s-a mai întâmplat până acum!
    15. Analista de sistem: OK. Procesul s-a terminat cu succes.
    Bărbatul: - Procesul următor a fost lansat cu succes!
    16. Clarvazatoarea: Simt ca vine... aproape ca a venit... il vad, il vad...
    Bărbatul: - Într-un tunel: Optimistul vede luminiţa de la capătul tunelului; Pesimismul întunericul din tunel; Realistul vede locomotiva de tren! Îar mecanicul de locomotivă vede doar 3 idioţi în tunel, pe şina de tren"

    RăspundețiȘtergere