11 decembrie 2009

Ofertă fantomă la Orange?


Circula un mesaj pe net în legătură cu oferta Orange pentru iPhone 3G (aici vedeți oferta în cauză):


Puteti sa scrieti un material despre ofertele Orange România? Saptamana trecuta joi mai exact a aparut “oferta” Iphone 3G de 79euro cu abonament de 20 euro. Am fost astazi, exact la 4 zile lucratoare de cand a aparut “oferta”, ca sa aflu ca nu exista la nici un magazin iPhone 3G. Am un prieten care lucreaza la EuroGSM Cluj si ei nu au avut deloc Iphone in stoc de cand a aparut “oferta”. Am fost la Orange shop pe strada 21 decembrie unde am aflat ca nu mai au nici ei in stoc; probabil nici nu aveau. Deci Orange face oferte la telefoane inexistente la pret bomba. Probabil cei de la departamentul de marketing s-au gandit mult la asa oferta ca sa atraga clientii in magazin. Totusi te duci pana acolo, in final tot cumperi ceva, nu? Eu m-am ales cu o cutie de algocalmin pentru dureri de cap si timp pierdut. La T-mobile Ungaria Iphone 3GS (modelul nou) este 150ron (9990 Huf) la oferta cu abonament pe 2 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu